خرید تخت کم جا در کرج
07
اردیبهشت

خرید تخت کم جا در کرج

خرید تخت کم جا در کرج را از دکوچی دیزاین میسر کنید.

دکوچی دیزاین تولید کننده انواع محصولات چوبی ، تخت کم جا، تخت تاشو، کابینت آشپزخانه، کمد دیواری و میز کامپیوتر و میز اداری و … در خدمت شما مشتریان عزیز می‌باشد.برای اطلاعات بیشتر و کسب راهنمایی و خرید محصول با ما تماس حاصل فرمایین تا توسط مسئولان فروش شرکت دکوپی راهنمایی شوید و با انتخابی درست خرید موفقی داشته باشید.

تخت کم جا

اطلاعات بیشتر : خرید تخت تاشو

خرید تخت کمجا در کرج

هم اکنون در اکثر خانواده‌ها محل زندگی در خانه‌هایی چون آپارتمان است. که فضایی کوچک را دارا هستند. و به اجبار باید تمام وسایل مورد نیاز خود را در آن جا دهند.
طراحان دکوچی دیزاین برای اینکه شما مشکلتان به یک استراتژی مثبت تبدیل شود، دست به تولید تخت کم جا در کرج زده است. تخت‌ کم جا یکی از وسایل ضروری‌ای که تازگی در بازار عرضه شده است. و جایگاه بی نظیری را در بین خانواده‌‌ها یافته است.
تخت خواب کمجا که بسیاری از خانواده‌های ایرانی برای منزل خود خریداری می‌نمایند،برای اینست که در زندگی روزمره خود قادر باشند از فضای بیشتری استفاده کنند.هر زمان هم که تصمیم به استراحت و خوابی آرام داشته اند. تخت کم جا را باز کنند و روی آن استراحت کنند.

خرید تخت کمجا در کرج با دکوچی دیزاین

تخت کم جا در تهران

اطلاعات بیشتر : قیمت میز تحریر

کمد و تخت کم جا در کرج

کمد و تخت کم جا در کرج مزایای زیادی دارد. که  از مهم ترین آنها می‌توان به اشغال یک فضای بسیار کم در منزل و اتاق خواب شما نام برد. که موجب می‌شود صرفه جویی قابل توجهی در فضای منزل شما انجام شود. هم اینکه دیزاین شما شلوغ جلوه ننماید. و هر زمانی که احساس کردید به آن نیازی ندارید. آن را جمع کنید و داخل دیوار یا کمد قرار دهید.

کمد و تخت کم جا در کرج

دکوچی دیزاین با توجه به علاقه و توجه‌ای که مشتری‌ها برای خرید تخت کم جا نشان دادند تصمیم بر طراحی و تولید تخت‌ کم جا در رنگ‌ها و طرح‌های متفاوت و متناسب با سلیقه شما مشتریان عزیز کرده است. تا شما یک فضای شیک و جذاب را در خانه خود ایجاد نمایید. از دیگر مزیت‌های خوب تخت‌ کمجا می‌شود چند منظوره بودن آن را نام برد. به این صورت که شما مشتری عزیز علاوه بر داشتن یک تخت زیبا با قیمت مناسب از داشتن کمد و کتابخانه هم بهره ببرید. این مورد موجب شده است خریداران رضایت بیشتری از دکوچی داشته باشند.
دومین مزیت جلوگیری از آسیب دیدگی اسکلت تخت خواب و یراق آلات آن است.

کمد و تخت کم جا در کرج

قیمت تخت تاشو

قیمت تخت کم جا به موارد بسیاری مربوط می‌شود. از مهم ترین این عوامل می‌توان به جنس پروفیل فلزی مورد استفاده در تخت خواب کمجا و اون رنگی که در بدنه آن استفاده شده است. به این صورت که هرچه نوع پروفیل استفاده شده ضخیم تر و نوع رنگ آن با کیفیت تر باشد، قیمت تخت کمجا تاشو هم بالاتر می‌رود. هم اکنون بهترین نوع رنگ برای بدنه پروفیل رنگ‌های کوره ای و بهترین ضخامت برای آن بین ۰.۹ – ۱ میلیمتر است.

همانطور که می‌دانید جنس باکس تخت کمجا هم در میانگین قیمت تاثیر زیادی دارد. جنس باکس تخت کم جا از دو نوع چوب ام دی اف یا نئوپان می‌باشد. که نوع ام دی اف از نئوپان بهتر است و قیمت بالاتری هم داراست.  البته ام دی اف هم دارای دو نوع ایرانی و خارجی است. هر کدام که در تخت به کار برود باعث تغییر در قیمت تخت کمجا می‌شود.

اطلاعات بیشتر : خرید میز کامپیوتر

قیمت تخت کمجا

قیمت تخت کم جا  با توجه به متد‌هایی که در ساخت آنها به کار رفته است و همنطور ابعاد و طرح‌هایی که تولید شده‌اند متفاوت خواهد بود. این تخت ها می‌توانند در قیمت‌های مختلف به بازار برسند.که به طور معمول میانگین قیمت ۵.۵ میلیون حداقل قیمت آنهاست و حداکثر آن تا حدود ۳۰ میلیون است.
البته همه این قیمت شامل تختهای کم جا به تنهایی نیست و معمولا خیلی  از آن‌ها در قالب سرویس خواب ارائه می‌شوند. در واقع که در کنار تخت خواب کمجا ، کمد و میز هم قرار دارد. شما با خرید یک سرویس خواب تخت کم جا در کرج دارید. هم کمد و کشو و همینطور بخش‌هایی برای قرار دادن وسایل مختلف. در نتیجه هزینه یی که برای خرید تخت کم جا در کرج پرداخت می‌کنید خیلی هم زیاد نیست.

تخت کم جا در شهر قدس

انواع تخت کمجا

تخت‌های کم جا انواع متفاوتی دارند. از انواع تخت کم جا می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

تخت‌های کم جا جک‌‌دار: در کل تخت‌های کم جا جک دار برای عموم مناسب‌تر هستند. و ظاهر بهتری به دکوراسیون خانه می‌دهند.
تخت‌های کم جا بدون جک: این مدل تخت کم جا نقطه مقابل تخت‌های جک‌دار هستند. و تأثیر بسزایی در زیبایی خانه و دکوراسیون ندارند!
تخت‌‌های کم جا فانتزی: مدل دیگر از تخت خواب‌های تاشو ، تخت خواب‌های فانتزی هستند؛ این تخت‌ها را قادر هستید در شکل‌ها و طرح‌های متفاوت سفارش دهید. مثلاً یک تخت به شکل ماشین‌ها داشته باشید. و یا حتی صاحب یک تخت به رنگ سبز براق شوید؛
تخت‌های کم جا کلاسیک: تخت‌های کم جا کلاسیک هم آخرین مدل این تخت است. که بسیار ساده هستند و راحتی لازم را برای شما فراهم می‌آورند.

اطلاعات بیشتر : قیمت میز اداری

اگر شما عزیزان قصد خرید تخت کم جا در کرج را دارید شما قادر هستید به دو روش اقدام به خرید تخت کم جا کنید.
اولین قدم استفاده از خرید اینترنتی تخت کمجا می‌باشد. و دومین قدم مراجعه به فروشگاه دکوراسیون داخلی دکوچی و فروشگاه‌هایی که تخت کمجا عرضه می‌کنند.در خدمت شما هستیم.می‌توانید برای تا چندسال از تخت خواب کم جا خود بدون هیچ گونه دغدغه‌ای استفاده نمایید. یراق تخت کمجا امروزه در داخل کشور تولید می‌گردد و فقط قسمت خیلی کمی از آن که شامل مجموعهای از قطعات جک است. ازهمین کشور ترکیه وارد می‌شود.

فروش تخت کم جا در کرج

فروش تخت کم جا در کرج

هر سال مدل‌های جدیدی از تخت خواب کم جا تاشو در  طرح و رنگ های مختلف توسط شرکت‌ها و یا کارگاه های شخصی تولید می شوند. که عمدتا برحسب ابعاد در یکی از دو دسته‌ تخت خواب تاشو یک نفره یا تخت خواب تاشو دو نفره قرار می‌گیرند. علاوه بر این در یک طبقه بندی رایج دیگر نیز انواع تخت خواب تاشو به  تخت خواب تاشو افقی، تخت خواب تاشو عمودی، تخت خواب تاشو مبلی یا مبل تخت خواب شو، تخت خواب تاشو کودک و تخت خواب تاشو نوجوان قابل  تقسیم هستند.

تخت کمجا در کرج

اطلاعات بیشتر : سفارش تخت تاشو

فروش تخت  کم  جا  یک نفره  در کرج

تخت خواب کم جا انواع مختلفی دارد که یکی از پرفروش ترین مدل آن تخت خواب کم جا یک نفره می‌باشد. این تخت همان گونه که از اسمش مشخص شده است. برای یک نفر ساخته شده است شما می توانید سفارش خرید تخت خواب تاشو یک نفره را در سایز ها، طرح ها و مدل های مختلف سفارش دهید تا تیم دکوچی دیزاین برای شما تخت موردنظرتان را طراحی و سپس تولید نمایند.

جهت خرید تخت کم جا در کرج به وبسایت رسمی دکوچی دیزاین مراجعه نموده و از مدل‌های تخت کم جا دیدن فرموده و سپس سفارش خود را ثبت نمایید.

پیشنهاد ویژه گروه طراحی دکوراسیون داخلی دکوچی برای شما مشاوره رایگان بصورت ۲۴ساعته جهت خرید تخت کم جا در کرج می‌باشد تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

فروش تخت  کم  جا  یک نفره  در کرج

تخت کم جا دو نفره در کرج

داشتن یک اتاق خواب زیبا با چیدمانی کاربردی، موردعلاقه و خواسته هر شخصی است. در چند سال اخیر بمانند خانه‌های قدیمی‌تر، دیگر اتاق‌های خانه‌ها بزرگ نیستند. بلکه افراد با اتاق‌های کوچکی روبرو هستند که باید وسایل خود را در آن جا بدهند.

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد چیدن وسایل اتاق‌خواب مانند تخت، پاتختی، میز توالت، کمد و … در اتاق هایی با متراژ کم است.

ممکن است شما هم این دغدغه را داشته باشید خانه‌ای خریداری کرده باشید یا اتاقی داشته باشید. که می‌خواهید همه وسایل موردنیاز خود را در آن جا دهید. بدون اینکه وسایل خود را حذف و یا کم کنید. آیا به خرید تخت کم جا دو نفره فکر کرده اید؟


خرید تخت کم جا دو نفره یا تخت تاشو دو نفره بهترین انتخاب برای شماست زمانی که با کمبود جا روبرو هستید.

کارایی تخت خواب‌ کم جا دو نفره به این صورت است. که در حالت معمولی به شکل عمودی یا افقی در کنار دیوار یا کمد ها قرار گرفته و فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند. در صورتی که شما قصد داشته باشید از آن استفاده کنید، می‌توانید دستگیره آن را کشیده و آن را به تخت خواب تبدیل کنید و استفاده نمایید. در واقع این تخت ها دو حالت دارند که در زمان استفاده تخت را باز کرده و در زمانی که نیازی به تخت ندارید آن را می‌بندید.

فروش تخت  کم  جا  یک نفره  در کرج

اطلاعات بیشتر : نمونه کار دکوچی

تخت تاشو

تخت تاشو به چه شکل است؟

از محبوب ترین مدل های تخت کمجا، تختخواب تاشو است. این سبک تخت خواب همانند یک کمد دیواری فضای کمی را اشغال کرده و که هنگام خواب یا استراحت با جک های فلزی باز و بسته می شود. در هنگام خرید مبل تختخواب تاشو باید به نکات مهمی توجه کنید.
جنس جک تخت خواب تاشو باید باکیفیت و آرام بند باشد تا در هنگام باز و بسته شدن دچار صدا نشود و ایمنی تخت خواب حفظ شود.
کفی تخت خواب تاشو باید از آهن ساخته و بر بدنه تخت خواب شود که علاوه بر مقاومت وزنی بالا در هنگام باز و بسته شدن دچار شکستگی نشده و تشک به راحتی در درون قید های تخت و بر روی کفی فلزی قرار بگیرد.

بدنه تخت خواب باید تماماً از ام دی اف وکیوم تولید بشود تا رنگ خود را حفظ کرده و دچار شکستگی نشود.
در بالای تخت تاشو بهتر است کمد و کشوهایی تعبیه بشود. تا به شما امکان قرار دادن وسایلی که هنگام خواب به آن نیاز دارید را بدهد.

فروش تخت  کم  جا 
انواع تخت تاشو :

تحت تاشو دیواری عمودی

تخت تاشو دیواری افقی

تخت تاشو دیواری تختی
تماس با ما:

تلفن: (۰۲۱) ۸۸۶۹۰۱۷۶

تلفن همراه: ۰۹۱۰۸۳۵۴۰۵۴

فکس: (۰۲۱) ۸۸۶۹۰۱۷۷

ایمیل: designdecochi@gmail.com

  • لوگو

میز تحریر در کرج

میز کامپیوتر در کرج

تخت کم جا در شهر قدس