تخت تاشو و کم جا
12
آبان

خرید تخت تاشو

خرید تخت تاشو و کم جا

خرید تخت تاشو و کم جا با بهترین متریال و جدیدترین مدل‌ها در دکوچی انجام دهید.

انسان ها در عصر حاضر بیشتر از هر زمان دیگری از امکانات رفاهی برخوردارند اما در عین حال با محدودیت های مختلف در زمان، مکان و امکانات دست و پنجه نرم می کنند. مثلا حتی خود شما نیز ممکن است بارها به این فکر کرده باشید که چطور می توانید یک تخت خواب راحت را برای فضای کوچک در منزل خود خریداری نمایید و چه بسا از خرید آن منصرف شده باشید. از این رو به جرأت می توان تخت خواب های تاشو را یکی گزینه های حداقل قابل تامل در زندگی های مینیمال امروزی در قرن ۲۱ دانست که به عقیده بسیار با ایجاد فضایی منظم و دلباز در اتاق شما معجزه خواهند کرد.

تخت کم جا شناسه 1204

مدل های تخت خواب تاشو| تخت تاشو دونفره و یک نفره

هر ساله انواع جدیدی از تخت خواب تاشو در  طرح و رنگ های مختلف توسط کمپانی ها و یا کارگاه های شخصی تولید می شوند که عمدتا برحسب ابعاد در یکی از دو دسته‌ی تخت خواب تاشو یک نفره یا تخت خواب تاشو دو نفره قرار می گیرند. علاوه بر این در یک طبقه بندی رایج دیگر نیز انواع تخت خواب تاشو به  تخت خواب تاشو افقی، تخت خواب تاشو عموی، تخت خواب تاشو مبلی یا مبل تخت خواب شو، تخت خواب تاشو کودک و تخت خواب تاشو نوجوان قابل  تقسیم هستند.

تخت خواب تخت کمجا افقی یا عمودی

 

هر کدام از دو نوع تخت خواب کم جا تاشو افقی و تخت خواب تاشو عمودی، نسبت به یکدیگر خواص متفاوتی دارند. برای مثال تخت خواب تاشو عمودی از ارتفاع به جای عرض اتاق استفاده می کند و از این جهت محصول کمجاتری به حساب می آید. در عوض تخت خواب تاشو افقی قفسه ها و امکانات خوبی را در قسمت های بالایی تخت فراهم می آورد. که نشاطی دو چندان به فضای اتاق خواب می بخشد. بنابراین این خود شما هستید که باید با فکر کردن به نیازهای فضا و پاسخ به این سوال، تیر نهایی را با توجه به سلایق و اهداف خود شلیک کنید. برای اینکه فضای اتاق خواب کمتر از حد تصور اشغال شود خرید میز تحریر تاشو را نیز در کنار تخت تاشو پیشنهاد می‌کنیم.

تخت خواب تخت کم جا و تاشو نوجوان

 

امکان هماهنگی انواع طرح های تخت خواب تاشو متناسب با سن و نیازهای افراد، عاملی مهم در انتخاب آنها محسوب می شود. برای مثال اغلب در تخت خواب تاشو کودک از رنگ های شادتری نسبت به سایر طرح‌های تخت تاشو یک نفره استفاده می شود. از سوی دیگر امکانات و ابعاد در تخت خواب تاشو نوجوان اندکی با تخت خواب تاشو کودک تفاوت داشته و عنصر خلاقیت در طراحی، فاکتور بسیار تعیین کننده ای در آنها به شمار می رود.

تخت خواب تاشو مبلی کم جا

تخت خواب تاشو مبلی کمجا محصولی جدید و متناسب با انواع دکوراسیون مدرن در آپارتمان ها، مکان های تجاری و دفاتر شرکت های خصوصی می باشد. این محصولات که تحت عنوان مبل تخت خواب شو نیز شناخته می شوند، در سال های اخیر محبوبیت دوچندانی یافته اند. بنابراین اگر بگوییم تخت خواب تاشو یک نفره و دو نفره در همه فضاهای زندگی حضوری قطعی پیداکرده، دروغ نگفته ایم.

تخت کم جا شناسه 1203

تخت خواب تاشو دیواری ارزان و کمجا

قیمت ارزان یکی از فاکتورهای دلچسب و وسوسه انگیز برای همه خریداران است و راه های متفاوتی نیز برای دستیابی به این هدف وجود دارد. برای مثال مقایسه قیمت تخت خواب تاشو نوجوان ممکن است. با توجه به اندازه و امکانات بیشتر اندکی نسبت به قیمت تخت خواب تاشو کودک بیشتر باشد. به همین ترتیب قیمت تخت خواب تاشو دو نفره از قیمت تخت خواب تاشو یک نفره بالاتر خواهد بود. بنابراین نمی توان از تأثیر ابعاد و تجهیزات داخلی در این موضوع غافل شد.

تماس با ما:

تلفن: (۰۲۱) ۸۸۶۹۰۱۷۶

تلفن همراه: ۰۹۱۰۸۳۵۴۰۵۴

فکس: (۰۲۱) ۸۸۶۹۰۱۷۷

ایمیل: designdecochi@gmail.com

  • لوگو

میز تحریر در کرج

میز کامپیوتر در کرج

تخت کم جا در شهر قدس